luni, 25 mai 2009

Cum se pune căruţa înaintea calului


Aţi putea înţelege, din această poză, că maşina trage calul. însă am consultat şi eu analiştii de la departamentul de sugestii şi reclamaţii, care m-au scos din impasul în care mă băgase şoferul daciei. Mă tot întrebam ce-a fost în capul lui? A rămas calul în pană şi maşina îl trage până la cel mai apropiat grajd? I-a stat fânul în gât şi i s-au blocat copitele? Scapă gaze şi d’aia nu mai trage? Poate dacia n-are marşarier, iar calul joacă acest rol complicat din viaţa unei maşini. De ce să se dea jos s-o împingă, când poate face un semn discret calului, care răspunde de partea asta cu mersul înapoi? Varianta asta mă cucerise. Eram gata să fac mare tam-tam, cu descoperirea mea. Nu sunt nici măcar cercetător britanic, ca să puteţi zice că am un CV plin cu asemenea idei geniale şi descoperiri remarcabile. Adevărul e următorul. Calul din imagine te scoate din pana prostului. Adică, dacă rămâi fără benzină, n-are rost să-ţi mai faci griji. Treci calul în faţă şi acesta te duce până la prima benzinărie sau până acasă, dacă nu mai ai bani de combustibil şi vrei să fii şi un pic ecologist. Şi, cu criza asta economică, să vedeţi ce bun o să fie calul la maşina omului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu